“Under dagen hade vi det supertrevligt och det var verkligen avslappnad och härlig stämning. Det märktes tydligt att både Gustaf och hans kollega Jenny brann för konst och foto (...) Man märker när människor tycker om sitt jobb och verkligen vill att det ska bli så bra som möjligt.”